Sektörde sahip olduğu 10 yılı aşkın tecrübesi ile Setec Yazılım, çok uzun ve güvenilir bir süreç geçirmiştir.
Başlangıcı oldukça mütevazi olan firmamız, bugüne kadar yürüdüğü yolda, müşteri memnuniyetini hep ön planda tutmuştur.
Kurulumunda, internete ve internetin gelişimine inanan insanların yer aldığı Setec, internette iş yaparken, yapılan işten üst düzey faydayı sağlamak adına tüm teknolojileri yakından takip etmekte ve çözüm odaklı çalışmaktadır. Geliştirdiği projeler, dijital odaklı çalışan firmaların yararına olacak şekilde hazırlanmaktadır. Verilmekte olan hizmetler arasında arama motoru optimizasyonu (seo), sosyal medya yönetimi, google ads danışmanlığı (adwords), web tasarım, mobil uygulama, dijital pazarlama ve eticaret siteleri yer almaktadır.
Geniş bir dijital pazarlama anlayışına sahip olan Setec, müşterilerine sunmuş olduğu hizmetlerde 360 derece bakış açısı sağlamaktadır.
Bize göre, müşterilerimizin hedef kitleye ulaşması için sadece online kanallar yeterli değildir; ofline kanalların da önemli bir etken olduğuna inanmaktayız. Firmalar satışını yaptıkları ürünleri son kullanıcıya internet üzerinden, E-Ticaret sitesi ile ulaştırmak istediklerinde, onların daha fazla satış yapabilmeleri adına, kendilerine özel planlar hazırlarız. Bu noktada hazırlanmış olan en iyi çözümleri müşterilerimiz için geliştirmeyi ve onlara sunmayı hedefleriz.
İş dünyasında en hızlı hareket eden alanlar arasında pazarlama yer almaktadır. Sadece bir günde yaşanan kayıp, bütün sezon için kayıp niteliği taşıyabilir. Uzun süre devam eden bir başarı ivmesi çizmek için, alanında tecrübeli bir ekiple fikir alışverişi yapmak gerekir. Müşterilerimize, onlar için neler yapabileceğimizi anlatmak yerine, zamanımızı, onların bizden neler beklediğini öğrenerek geçirmek isteriz.
Bir varlığın oluşturulması, özellikle E-Ticaret sitesi açan firma sahipleri için çok sancılı bir dönemdir. Hazırlanacak sitede hangi yazılımın kullanılacağı, tasarımın nasıl yapılacağı, ürünlerin arama motorlarına uygun şekilde girişlerinin yapılması, her bir ürüne ait fotoğrafın profesyonel çekilmiş olması, site içi bütünlüğün sağlanması... varlık oluşturmanın temelinde yatan unsurlar arasında yer almaktadır. Bu çalışmaları özenli ve bilinçli bir şekilde yaparsanız, E-Ticarete doğru bir başlangıç yapmış olursunuz.
Başlarken doğru başlayıp, sonrasında da devam eden başarı için yapılacak çalışmaları planlarız. Müşterilerimizin devam edebilir bir başarı haritası çizebilmesi için planlarımızı uzman ekibimizle birlikte, tüm detayları değerlendirerek yaparız. Bize göre her müşterimiz bir diğerinden farklıdır. Bu nedenle her müşterimiz için, teknolojinin ve sektörün gereklerine göre ayrı çalışmalar yaparız. Müşterilerimizin sunmuş oldukları ürün ve hizmetleri arayan hedef kitle hangi sosyal mecrada yer alıyorsa, reklam çalışmaları ve kampanyaları ona göre düzenleriz.
Müşteriler bize farklı sektörlerden gelir ve gelen her yeni sektör, bizim için bir keşif demektir. Bu sırada sadece kendi bildiğimizi yapmaz, bilgilerimizi, müşterilerimizden aldığımız bilgilerle birleştirerek iş birliği yapmayı tercih ederiz. Bu şekilde daha iyi sonuçlar elde edeceğimizi biliriz. Bir insanın tek başına yapamayacaklarını, yapmış olduğumuz fikir birlikleri ile biz başarırız.
Hedeflerimiz gerçek ve ulaşılabilir olur. Sonuçları ön görerek, belirlenmiş bütçe doğrultusunda geliştirdiğimiz fikirlerle ilerleriz. Artık, yapmış olduğumuz planları uygulama zamanı gelmiştir. Fikirlerimiz, eylem halini almadıkça anlam ifade etmezler. Hedef kitleniz hangi platformlarda çoğunlukta ise bu platformlarda, çözüm ortaklarımızın sunduğu hedeflemeler çerçevesinde yolumuza devam edebiliriz. Geliştirmiş olduğumuz stratejik planımız işlemeye başladığında, biz artık ölçmeye ve analiz etmeye başlarız. Daha az deneme yanılma yapıp, yaptığımız işlerin ölçümlerini daha kolay yapmaya başladığımız anda, elde ettiğimiz sonuçlar artık daha gerçek demektir. Ölçümlerimizle hangi platformlarda daha başarılı olduğumuzu belirler ve sağladığımız bütçelerin doğru kullanılıp kullanılmadığını değerlendiririz.
Başarımızın formülü, müşterilerimizin hedef kitlelerinin hangi mecralarda olduğunu belirlemek ve bu mecralara yönelik reklam ve kampamyalar hazırlayarak, doğru bütçeyi bu alanda kullanmaktır. Tamamladığımız projelerin ölçümlerini yapar ve elde ettiğimiz verileri, sonraki projelerimiz için referans olarak değerlendiririz.